Intensiv vår

Tog en titt i almanackan imorse. Jag insåg snabbt att nu börjar det! Den intensiva våren när man är uppbokad i stort sett hela tiden. Så här ser planeringen ut just nu:

Imorgon 27/3: Gustav har avslutning på innebandyn. Möte med ponnyryttarna.
Helgen 31/3-1/4: Hemmatävlingar. Säsongspremiär för Linnéa o Avve.
6-9/4: Påsk.
14/4: Tävlingar Vännäs.
21-22/4: Hoppkurs med Erik Berggren.
6/5: Dressyrtävling Kågedalen. Ev. blir det tävling för båda ponnyerna.
12-13/5: Meeting i Vännäs.
17/5: Linnéa åker på klassresa vilket innebär en del mer stalljobb för mig.
27/5: Hopptävling i Kågedalen.
2-3/6: Meeting i Södra Umeå RF.
7-9/6: Gustav åker på klassresa.

Puh! Dessutom ska man ju hinna jobba, städa, tvätta, skjutsa på vanliga träningar och sova nån stund ibland! Det blir kul men intensivt. Och just nu måste jag säga att det känns lite skönt att Gustav bestämt sig för att sluta med fotbollen. Även om jag vet att jag kommer att sakna matcherna i sommar. :) Sen blir det lite lugnare, även om det såklart blir några tävlingar under sommaren också!

P & K/ Ponnymorsan


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fullt upp med andra ord...

Sova det får vi göra när vi är pensionärer ;)

2012-03-27 @ 09:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0