Hockey!

Jag brukar aldrig (och då menar jag verkligen ALDRIG) ha tur i spel och lottningar. Men idag har turen vänt! På jobbet lottade vi idag ut 4 sittplatsbiljetter till morgondagens hemmamatch i hockeytemplet. Och tror man inte att jag vann! :) Jag tror att jag måste köpa en trisslott idag! Så nu blir det hockey för hela familjen imorgon. Det ska bli så roligt!

Vi är väl inga hockey-nördar i vår familj direkt, men jag och sonen är väl mest intresserade av oss fyra. Tycker att det är riktigt spännande att vara på plats och känna av stämningen. Hoppas verkligen att vi vinner, för jag är tyvärr en riktigt dålig förlorare. ;) När vi spelar spel här hemma så slutar det oftast med att jag eller sonen är på dåligt humör eftersom han tyvärr har ärvt mitt temperament.

Ikväll laddar vi upp med hemmagjord pizza och lite myspys. Tror att jag ska preparera rösten med lite te och honung så att jag kan heja ordentligt och vara riktigt pinsam! :D

P & K/ Ponnymorsan


                                 

                                  Våra hjältar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!

Har du HUMÖR???

ÄNTLIGEN ett erkännande!!!

Jättekul att du vann biljetter till hockeyn, ha det jättekul & hoppas att det rätta laget vinner!

Storasyster

2012-03-02 @ 15:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0