So little time...

Kan ju bara förvarna att det kan bli lite halvdålig uppdatering ett tag framöver. Jag jobbar lite mer än vanligt nu dom sista veckorna innan semestern och nu på fredag åker ju Linnéa iväg till sitt drömjobb vilket innebär att jag ska försöka hinna hålla igång den långbente mörke snyggingen. ;)

Eftersom jag inte är hemma från jobbet förrän vid halv sju på kvällarna så blir det inte så mycket man hinner efter det. Men jag försöker lägga ut lite rapporter om mina och Avves äventyr och annat så snart jag har en stund över!

Som jag tidigare berättat så har vi ganska rörigt på jobbet just nu. Men idag fick jag i alla fall lite oväntad hjälp i butiken. Sonen kom mitt på dagen och ville äta lunch med mig. När vi kom tillbaka efter vår lilla lunch-date så stannade han helt enkelt kvar och hjälpte till med lite småsaker. Ni vet sånt där som man aldrig riktigt hinner med annars. Han var jätteduktig! Kanske har vi en blivande sommarvikarie där? ;)

P & K/ Ponnymorsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0