Slöseri

Idag har det verkligen inte hänt mycket intressant i mitt liv. (Och där förlorade jag antagligen ett antal läsare!) Har helt enkelt slösat bort ännu en dag på jobbet. Missförstå mig rätt, jag trivs verkligen på mitt jobb. Jag har underbara arbetskompisar och jag träffar en massa trevliga kunder. Det finns en hel del roliga anekdoter jag skulle kunna berätta, men det är en helt annan historia.

Men just nu är det så himla mycket annat jag skulle vilja göra. Jag skulle vilja ägna mycket mer tid i stallet. Hemmet och trädgården skulle behöva en del uppmärksamhet. Jag skulle vilja hinna vara med sonen i skate-parken och se de senaste tricksen. Hundarna skulle behöva duschas. Ja listan skulle kunna göras hur lång som helst. Egentligen har jag verkligen inte tid att jobba, men vad gör man?!

Jag har inte hittat sån snygg miljardär att gifta mig med. Och även om det skulle dyka upp någon så vill jag trots allt inte byta ut min lilla gubbe. ;) Det har hittills inte hört av sig några sponsorer heller som är beredda att betala mig en saftig månadslön för att gå hemma och göra roliga saker.

Nä, jag får nog vackert fortsätta med mitt jobb och drömma om den där storvinsten. Jag skulle inte ha några som helst problem att sätta sprätt på några miljoner. Jag vet redan exakt vad jag skulle börja med! ;)

P & K/ Ponnymorsan


 Snart är det i alla fall semester och då kanske vi får åka till Stockhom igen! (Jag, syrran, Gustav och Gunnar
i Stockholm för två år sedan.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0