Rörigt värre

Idag var det sista arbetsdagen innan semestern för några av mina arbetskompisar. Dock inte för mig som jobbar tre veckor till! Men med tanke på att värmen FORTFARANDE inte kommit till norr så gör det inte så mycket. Förhoppningsvis så ska det väl hinna bli varmare till i mitten av juli. ;)

Det enda negativa med att ha sen semester i år är egentligen att vi bygger om på jobbet just nu. Eftersom vi är färre som jobbar och ska ha öppet och hålla samma service under ombyggnationerna så misstänker jag att man kommer att vara ganska sliten när semestern kommer. Röran är redan total. Man hittar ingenting och man springer in i grejor hela tiden eftersom det helt plötsligt står kartonger och hyllor på dom mest oväntade ställena! :)

Men det kommer garanterat att bli jättefint när det är klart! Och dessutom så bygger dom in nya element vid skyltfönstren så i vinter kanske vi har varmare än 15 grader i butiken! ;) Som tur är, så de allra flesta av våra kunder väldigt förstående och gulliga och ser fram emot en ny fräsch butik!

Nu ska jag alldeles strax gå och hämta ponnyerna från betet och kvällsutfodra hela gänget. Sedan blir det nog en tidig kväll för mig. Jag har en envis förkylning som jag gärna vill bli av med innan imorgon - MIDSOMMARAFTON!!

P & K/ Ponnymorsan


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sofielund ligger riktigt nära oss :)

Svar: Vad kul! Då kanske ni träffar henne i sommar! Hon åker ner den 29:e juni.
Maria

2012-06-21 @ 22:31:59
URL: http://pernillaodlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0