Ring, ring!

Denna regniga eftermiddag har ägnats åt telefonterror. Efter flera timmars ihärdigt ringande kom jag äntligen fram till Skara Hästsport. Dom slumpade nämligen bort Tretorn Falsterbo ridstövlar för ofattbara 999:-!! (Ordinarie pris är alltså ca. 5000:-) Så nu är i alla fall Linnéas födelsedagspresent fixad. Hon fyller inte år förrän i juli, men jag sa att hon kunde få ridstövlarna i tidig födelsedagspresent om det fanns kvar några i hennes storlek.

Det låter verkligen för bra för att vara sant, så nu håller jag tummarna för att det ska komma ett par stövlar med posten. ;)


 Själv tycker jag att dom är ganska fula, men hon vill ju ha dom så vad gör man? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0