Recension Södra Umeå RF

Sent omsider kommer här recensionen från SURF förra helgen. Jag ville bara invänta lite bilder från vår egen fotograf Tove Söderström! Men här kommer den i alla fall! :)

Mottagande - Betyg: 5. Kommentar: Två väl synliga parkeringsvakter tog emot när vi kom och vinkade in oss på lämplig plats. Vid transportparkeringen stod en skottkärra med sop och grep. Jag behövde inte ens hämta kärran själv! Parkeringsvakten kom och hjälpte mig att mocka transporten! Sedan höll dom snyggt på parkeringen hela dagen! :) Det är service det!

Uppstallning - Inte aktuellt då vi bara var där över dagen.

Boende - Se ovan.

Cafeteria - Betyg: 3. Kommentar: Helt okej priser. Bra fika, men lite dåligt med alternativ till lunch. Jag tycker att det ska finnas lite mer "matiga" alternativ än hamburgare och toast.

Banor - Betyg: 4+. Kommentar: Roliga utslagsgivande banor. Kluriga svängar. Men kan inte förvänta sig annat med Lennart Lindelöw som banbyggare! :) Lite dåligt underlag på sina ställen som berodde på ymnigt regnande dagarna innan.

Organisation - Betyg: 4. Kommentar: Det mesta flöt på bra. Mycket trevligt att stildomaren Lennart Lindelöw gav bedömning i mikrofonen efter varje ritt. Alla ryttare fick med sig bra tips! :) Lite långsam banpersonal.

Allmän trivsel - Betyg: 4. Kommentar: I stort sett trevligt bemötande hela dagen. Trevlig anläggning. Nära mellan framridning/framhoppning och banan = lätt att hålla koll på när man ska in på banan. STORT plus för servicen på transportparkeringen!

SURF har i och med detta gått om Vännäs som min favorit-tävlingsplats! Hit kommer vi gärna igen! :)


 Ser lite frusen ut där... ;)


Det är tydligen kul med veterinärbesiktning! :)






Äntligen en actionbild där Linnéa INTE räcker ut tungan! ;)


Ponnyn gillar ärevarv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0