Nu är det klart!

Nu är allt bokat och klart så nu kan jag berätta! Den 29:e juni åker Linnéa ner till Tungelsta utanför Stockholm där hon ska jobba som hästskötare i drygt två veckor. Hon kommer att jobba hos Lena Karinen, en f.d Skellefteåtjej som har ett dressyrstall med eget ridhus, jättefin ridbana och fräscha stall! Jag tror att det kommer att bli jättebra! Linnéas moster och morbror hyr ett hus på gården så hon ska bo hos dom. Måste erkänna att det känns lite mer tryggt än om hon hade åkt till Nina Hoffman. Även om det såklart hade funkat det med! :)

Sen blir det troligtvis så att lillebror åker ner sista helgen Linnéa är där för att umgås med sin favoritmorbror Ubbe. Det blir perfekt för då kan han flyga hem tillsammans med Linnéa! :)

Förresten, tycker inte ni också att jag borde ha en lite somrigare design på bloggen nu? Det är ju ändå snart midsommar även om det inte känns riktigt så på vädret... ;) Jag tror att jag måste kolla med min egen webmaster om hon kan hjälpa mig med lite bilder och annat! :)

P & K/ Ponnymorsan



Linnéa och mosters häst Moringa för två år sedan


I det här fina stallet ska Linnéa jobba


Lite finare sadelkammare än våran...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0