Mallis nästa?

Igår var vi ju på hästloppis och sålde grejor. Idag velar vi lite hit och dit vart vi ska resa för pengarna vi drog in! Eller inte! Det var jättetrevligt och underbart väder, men inte sålde vi så värst mycket! Men det gör inte så mycket. Vi träffade en massa trevliga människor och det ryktas om att det blir en till loppis i slutet av sommaren. :)

Nu har vi ju dock kvar en hel del av det vi hade tänkt sälja, så jag kommer så småningom att lägga ut en liten bloppis här på bloggen. Håll utkik!

Imorgon har vi skolavslutningar. En slutar på sin mellanstadieskola och en går ut grundskolan! Gissa om jag kommer att behöva näsdukar! ;) Och en snabb bil, så att jag hinner vara med på båda avslutningarna! Det ska i alla fall bli både roligt och känslosamt. På kvällen ska vi gå ut och äta och fira våra duktiga barn! Vi får se om jag hinner med någon uppdatering då, annars blir det väl en annan dag!

P & K/ Ponnymorsan


 Kom å köööp!


Kommentarer
Postat av: Loella

Fick ni sålt förbygeln? Diggade den ing lika mkt som jag är pank just nu = MASSOR!! :P

2012-06-14 @ 20:44:54
URL: http://cedlo.blogg.se/
Postat av: Loella

Åh! Hur mkt skulle ni ha för den??

2012-06-14 @ 21:21:46
URL: http://cedlo.blogg.se/
Postat av: Loella

Åh! Kan ni hålla den åt mig ett tag!?

2012-06-15 @ 09:22:57
URL: http://cedlo.blogg.se/
Postat av: Loella

Tack :D Jag hör av mig!

2012-06-15 @ 17:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0