Ett barn kort

Nu är jag ett barn kort igen. Imorse skjutsade jag sonen med en massa packning till skolan för vidare avfärd mot Munkviken. Där ska han och hans klass tillbringa ett fantastiskt roligt dygn tillsammans innan dom delvis skiljs åt. Till hösten blir det ju stora högstadieskolan som gäller och då kommer klassen att delas upp.

Munkviken är ett underbart ställe vid havet dit klasser från skolan åkt under alla år. Det har väl blivit lite tradition att man åker dit innan man lämnar den trygga byaskolan. Jag gick ju själv på samma skola när jag var barn och även vår klass åkte dit. :) Där brukar det bli ett dopp i havet för dom riktigt modiga, spännande äventyrsstigar, disco m. m.

På tal om ett barn kort: Det sket sig med Linnéas drömjobb! :( Det blev lite ändringar för dom ordinarie hästskötarna så dom kan inte ta emot henne i sommar. Linnéa är såklart besviken men det ser ut att ordna sig ändå med ett annat hästjobb. Jag återkommer med mer information när allt är klart! :)

P & K/ Ponnymorsan


 Härliga Munkviken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0