Utmaningen

Har ni läst senaste numret av Häst och Ryttare? Jag såg i alla fall något väldigt intressant där. Nyhet i TR inför 2013: Ponny får tävla med ryttare över 18 år i tävlingar för stor häst utan att klassas om till stor häst! Tanken är enligt Ridsportförbundet att exempelvis en kortvuxen förälder ska kunna tävla familjens ponny vid sidan av barnens tävlande i ponnyklasser!

Jippiii! Jag kommer ABSOLUT att tävla Avve i alla fall på någon hemmatävling nästa år! Fast det får nog bli dressyr. I hoppningen är han lite för busig för mig. ;)

Någon ponnyföräldrer som antar utmaningen? Skulle vara fantastiskt kul om jag fick möta någon av er på dressyrbanorna i vår/sommar! Det är bara att sätta igång och träna så ses vi! :D

P & K/ Ponnymorsan

                                                                       Jag och Avve i sommar? ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag är också inne på den här linjen - fast jag tar nog min egen lilla ponnybus :) - behöver inte låna dotras då jag ju faktiskt har en egen :) MEN jag lovar inget ... vet inte om jag har nerverna till det. Men jag skulle egentligen vilja ...

Svar: Ja lyckliga du som har en egen! :) Jag får väl önska mig en av tomten! Om jag vågar så vågar nog du också, jag är en riktig fegis! ;)
Maria

2012-12-03 @ 21:48:43
URL: http://pernillaodlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0