Roligt!

Vad skönt det är när saker och ting får kännas så där riktigt bra efter en period med motgångar! :) Igår red jag Avve och trimmade lite dressyr här hemma och han var jättefin! När han hade varit duktig och skänkelvikt och galopperat jättekort galopp en lång stund så for vi ut och skrittade stora hagrundan. Stora snöflingor vräkte ner och det var hur mysigt som helst!

Idag lyckades jag få med mig maken till stan för lite julklappsshopping med tillhörande lunch. Alla som känner min käre make vet att det inte är en vanligt förekommande händelse. ;) Jag tycker att det är supermysigt att fixa julklappar och därför har han inget val!

I afton har vi varit på ridhuset och Linnéa har både hoppat Tucci och ridit Avve. Tucci var väldigt glad och hoppade duktigt!  Avve var också fin och fick för första gången sedan skadan trava över bommar. Han verkade tycka att det var superroligt! Vi hade inte riktigt hjärta att berätta för honom att Tucci hade fått hoppa med HANS MATTE! Då hade han nog blivit lite svartsjuk. ;) Vi passade att filma lite så förhoppningsvis kan jag lägga ut en film så småningom. :)

P & K/ Ponnymorsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0