Mycket mys

Man kan hinna med mycket mys på en och samma dag! Jag började dagen med att gå ut och fodra och släppa ut hästarna. Eftersom det kändes lite för tidigt att börja dagen på allvar så gick jag och la mig igen. Sedan var det dags för glöggmys i stallet. Det var våra supergulliga fodervärdar (eller snarare Taras fodervärdar) som bjöd oss på glögg, kakor och annat gott! Mycket trevligt att för en gångs skull träffas allihop och hinna prata om allt möjligt.

Tjejerna stannade kvar i stallet och pysslade med ponnyerna. Linnéa red Avve och enligt rapport så var han jättefin. Själv åkte jag iväg till stan. Ingen julshopping dock, utan jag hade stämt träff med en av mina absolut bästa vänner på ett fik. Det blev ett par mysiga timmar med ännu mer fika och en massa surr. :)

Jag kom hem precis lagom till världscuphoppningen och det var ju tur att man inte missade den med tanke på Malins fina rundor med Tornesch! Och direkt när omhoppningen var klar drog vi iväg till svärmor för att äta middag. Så nu är man lagom proppmätt och ikväll blir det bara mys med familjen i soffan. Det gäller att ladda nu för det är ju inte länge kvar tills tomten kommer! ;)

P & K/ Ponnymorsan

                                          Bilden är från i våras. Nu har vi mycket mer snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0