MHPC

Måste bara säga att jag är ganska stolt över min dotter och hennes fina ponny. Trots att vi blev tvungna att stryka från sista omgången av Mountain Horse Pony Cup så fick dom en riktigt fin slutplacering! :)  Mycket bra jobbat!


Ryttare  Ponny Klubb  kval 1 kval 2 kval 3 totalt

Nataljè Svensson Cayenne III SURF  22  22  44
Linda Söderholm Taidis Chance `SPF 22 16 18 40
Elvira Lundell Munboro Killroy SPF 18  22 40
Rebecca Säfvengerg Kodac Häatak URF 22 14  36
Maja Sällström JJs Funny Girl SPF 18 18  36
Linnea Enmark Avalanche SRK 16 18  34
Frida Karlsson Celine  VRF  14 18 32
Elin Eriksson Moychullins Las SPF 22   22
Julia Karström Napoleon VRK  22  22
Malin Wäringstam Mea Mira NRK  22  22
Tove Gustafsson MunsboroShelly VRK   22 22
Charlotta Wendell Mejram SPF 18   18
Alicia Kyröläinen Trinity VRK 16   16
Olivia Swedmark Munsboro Tuite SURF  16  16
Venla Persson Munsboro Hairy Mary VRK   16 16
Rebecca Persson Canoyn Flight SURF  14  14
Linn Lindeberg Grace URF  14  14

Dom tre första går vidare till finalen vid inomhus-SM. Vem vet vad som hade hänt om dom hade kunnat starta? Nu spelar det egentligen inte så stor roll. SM har man i år lagt i Borås i november. Det känns väl inte riktigt realistiskt för oss att åka så långt till en tävling. Vilket osökt för oss till frågan: Bör man inte förlägga sådana tävlingar lite mer mitt i landet? Med resa för både oss och ponny, förlorad arbetsinkomst för mig, anmälningavgifter, uppstallning, boende, mat m. m så är vi uppe i astronomiska summor. I alla fall för en familj med normala inkomster.

Men det är en helt annan historia! Stolt är jag i alla fall! <3

P & K/ Ponnymorsan



Kommentarer
Postat av: Lotta

Det har du all anledning o vara!
Hon är superduktig! =)

2012-08-24 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0