I´m back! :)

Sent igår kväll kom vi hem från vår underbara semester! Egentligen anlände vi till Sverige redan vid halv 5-tiden på morgonen. Då hämtade vi bilen på långtidsparkeringen på Arlanda och körde till min syster och sov där några timmar innan vi styrde kosan norrut. Jag kan ju lugnt säga att jag var ganska slut när vi kom hem på kvällen. Sov just ingenting på planet från Kreta så det blev en lååång dag trots sovstunden i Tungelsta!

Vi har i alla fall haft en riktigt bra vecka på Kreta! Som jag sagt tidigare så är vi riktiga Greklands-fantaster och vi blev inte besvikna den här gången heller! :) Vi har solat, badat (sonen badade nog mest av alla i hela Platanias), ätit gott och njutit! Hoppas att vi snart kan åka iväg igen!

Ponnyerna verkar ha haft det bra medan vi varit borta. Avve har ju trimmats av Tove och Tara har som alltid skötts om på bästa sätt av sina fodervärdar! :) Avve har tydligen varit väldigt busig med Tove. Vet inte vad han fått för sig riktigt, kanske han ville testa henne lite. Jag hoppas dock inte att hon är avskräckt, det vore ju kul om hon ville rida honom fler gånger! ;)

Enda minuset med resan är väl att vi missat i stort sett all ridsport under OS. Jag känner mig helt bortkopplad från omvärlden! Nu har jag försökt uppdatera mig lite på tidningenridsport.se och hastmagazinet.se så jag har väl lite bättre koll på läget. Men det är ju inte samma sak som att se det hela på tv!

Ikväll blir det en långpromenad med make och hundar, UTAN att bli svettig och klibbig efter 50 meter! Det är faktiskt ganska skönt det också! Sen får jag väl fortsätta att försöka komma ikapp med tvätten! Har tvättat fem maskiner hittills idag!

P & K/ Ponnymorsan

                                                    
Fler bilder kommer när vi hunnit redigera lite! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi har saknat dej.... :))

2012-08-11 @ 18:56:43
Postat av: Carre

Det verkar som denna bild är från början av er senester om man ser på kroppsfärgen vill säga... Hahaha! Men Grekland är härligt i början, på mitten & i slutet av semestern!!! We Love Greece!!!

2012-08-12 @ 00:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0