Hiss och diss

 
Jag VET!! Jag har skrivit tidigare att jag inte brukar hissa och dissa och nu är det andra gången på kort tid! Men jag kan inte riktigt låta bli efter vår semestertripp! Så här kommer det!

HISS: Benstockens långtidsparkering. Vilken fantastisk service! (Det är säkert bra på de andra långparkeringarna kring Arlanda, men det här är den jag har erfarenhet av.) För en rimlig kostnad står bilen relativt säkert och övervakat medan man själv är på semester. Dessutom får man busstransfer till och från sin terminal oavsett tid på dygnet. :)

DISS: Flygplansmat. Varför måste den vara så äcklig? När vi åkte till Kreta var det ändå rätt okej. Torr rostbiff och potatissallad. Men på hemresan! VEM är sugen på en stor ganska kryddig köttfärsbiff som simmar i flott vid 2-tiden på natten?? Till detta serverades något som jag tror skulle föreställa potatisgratäng, men jag är inte helt säker. Nä usch och fy! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0