Vännäs

I helgen är det tävling som gäller igen. Den här gången åker vi till Vännäs för inomhushoppning. Det ska bli jätteroligt! I alla fall när vi väl kommit fram. Den där biten med att stiga upp halv 5 och sedan sitta och köra 17 mil med hästtansport kan jag gärna vara utan om jag ska vara ärlig... ;)

Den här tävlingen blev insatt i tävlingsterminen med ganska kort varsel, vilket var bra eftersom flera tävlingar i Umeå ställts in p. g. a kvarka. Det vore ju för hemskt om det skulle gå flera veckor utan tävlingar! :)

Vi åker bara över dagen och Linnéa och Avve ska rida lätt C och lätt B. Blir spännande att se hur han reagerar då detta blir deras första inomhustävling borta tillsammans. Egentligen borde han inte bry sig speciellt mycket eftersom han tävlat väldigt mycket tidigare, men man vet ju aldrig med hans fullblodsnerver...

Nä, nu är det bäst att jag går och piffar till mig lite innan jag ska jobba. Man vill ju inte skrämma några kunder! ;)

P & K/ Ponnymorsan

       

                                                       Senast vi var i Vännäs var i höstas.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas det går bra för er i Vännäs!

Håller alla tummar som går =)

2012-04-12 @ 19:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0