Positiva tankar

Jag hade ju tänkt att det skulle räcka med negativa inlägg för ett tag framöver. Idag är det snöstorm. IGEN!! Jag ska strax iväg och jobba. Nu gäller det att mobilisera positiva tankar...

1.
Skotersäsongen blir lite längre för entusiaster som min son.

2. Linnéa ska få träna för en fantastisk hopptränare i helgen.

3. Vi är friska allihop.

4. Ponnyerna är friska.

5. Jag HAR i alla fall ett jobb att åka till i stormen. (Och jag jobbar ju inomhus).

6. Syster Yster är i Skellefteå och håller dressyrträningar så igår kväll hann vi träffas en stund.

7. Var på 7-årskalas igår vilket var jättekul!

8. Snön KOMMER snart att försvinna även om det inte känns så just nu.


P & K/ Ponnymorsan

Kommentarer
Postat av: Lotta

Blandade känslor....

Kul o få träffa syster i alla fall ;)

2012-04-21 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0