Glad Påsk! :)

Idag är det ju långfredag och då ska man ju egentligen sitta inne i finkläderna och ha tråkigt och lyssna på sorglig musik. Men det struntar jag i! ;) Jag tog en heldag i stallet i stället! Med hårdrock i radion!

Först gick vi en promenad med Avve. Vi tänkte inte riktigt på att det är helgtrafik, så vi hade hoppats att vi skulle träffa tåget. Tyvärr kom det ju inget tåg mitt på dagen men det blev i alla fall en mysig promenad med dotter och ponny. :)

Efter lunch gick vi ut igen. Linnéa red Avve medan jag myste med Tara, tog bort en massa vinterpäls (nu är papperskorgen nästan full), och mockade. Sopade och fixade till lite i stallet och foderladan också.

Sedan trimmade Linnéa lite dressyr med Tara och jag fotade och filmade lite. Tanten var lite stel och ovillig i början, men efter stund såg hon jättefin ut! :)

Nu har vi precis diskat bort efter middagen och jag ska alldeles strax gå ut och natta hästarna. Några av travisarna startar ikväll så det blir spännande att höra sen hur det gått för dom!

P & K/ Ponnymorsan

      

                                                            GLAD PÅSK ÖNSKAR TARA!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Glad påsk!

2012-04-06 @ 23:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0