En bra kväll!

Hade en riktigt bra kväll igår! Jag har lite tur med mitt schema just nu, så jag har faktiskt påsklov nu i en hel vecka! Under helgen var jag ju knappt hemma, så det hade ju samlat på sig en del hemmajobb. Dagen ägnades åt tvätt, städning och annat kul. ;)

När sonen kom hem från skolan åkte vi till stan och satte honom i en frisörstol. Han blev så snygg! :) När jag kom hem igen var det bara att börja fixa middag och duka fint. Vi hade nämligen en lite försenad födelsdagsmiddag med mamsen och svärmor.

Riktigt mysigt! Årets första grillning med älgkött och paltmuffins. (Jag vet, det låter inte så gott men det ÄR jättegott!) Fick ju också blommor och presenter och ÄNTLIGEN TÅRTA!! :D

När gästerna åkt hem satte jag mig framför datorn och kollade livebevakningen av semifinalmatchen AIK - Gnaget. Vilken match! Jag kan ju bara tänka mig vilken stämning det måste ha varit i arenan! Önskar verkligen att jag varit där! Matchen slutade 8 - 2 till AIK! Underbart!

Idag har jag fått äran att ta hand om lilla Tara. Det blir riktigt mysigt. Vi får se om vi lyckas få på en sko som hon tappat på vänster fram så att det går att rida.

P & K/ Ponnymorsan

        

             Fick blommor, en jättefin frukt/brödkorg och en stor påse med svärmors beroendeframkallande skorpor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0