Åter till vardagen

Eftersom det inte ser så lysande ut i hockeyn just nu så kan jag ju lika gärna passa på att uppdatera lite. Idag är ju första vardagen efter påsk, men jag hade ju som sagt lite tur med mitt schema så jag var faktiskt ledig idag också. :)

Förutom det vanliga pysslet hemma har jag varit på stan och fixat lite åt ponnytjejerna. Dom har nämligen myskväll på SRK ikväll. Jag har hyrt fem filmer åt dom och sedan skulle det ju inhandlas en del nödvändigheter till Linnéa inför kvällen. Man kan ju inte ha filmkväll utan godis, snacks och dricka! ;)

Det blev lite stressigt innan vi kom oss iväg när jag skulle skjutsa dit Linnéa och hämta pizzor till tjejerna. Linnéa blev nämligen sen i stallet eftersom hon var tvungen att stå och beundra sin vackra ponny! :D

Lillebror var lite avundsjuk när vi skulle åka. När jag erbjöd honom att hänga med och tillbringa en kväll och natt med sju hästtokiga tonårsbrudar så var han dock inte så intresserad. Konstigt... ;)

Imorgon blir det i alla fall jobb efter en hel veckas ledighet. Det är risk för att man känner sig som en rookie!

P & K/ Ponnymorsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0